مصاحبه آرشیو خبر ها
بوفون از یوونتوس راضی نیست !!!

بوفون از یوونتوس راضی نیست !!!

جیجی بوفون سنگربان ارزشمند تیم یوونتوس که در دیدار های اخیر این باشگاه نمایش های فوق العاده ای را از خود بر جای گذاشته، در جدیدترین مصاحبه ی خود از تیم یووه انتقاد کرد.

 

بوفون در این مصاحبه گفت:

 

بهترین شدن هدفی است که باید آن را حاصل کنیم، با بالا بردن خود دوستی که در دورن تیم حس می کنیم. هدف ما این است که در اروپا بهترین باشیم. رسیدن هیگواین ما را قدرتمند تر و مطمئن تر کرده است ولی این بستگی به این دارد که ذهنیت ما چه باشد.

 

او افزود:

 

اگر هدف ما کسب مجدد قهرمانی در لیگ باشد، همین قدرت ذهنی کفایت می کند ولی اگر همان طور که در ابتدای سال گفتیم برای موفقیت در اروپا تلاش می کنیم، پروسه جدیدی در پیش داریم.

 

بوفون در ادامه گفت:

 

اگر من فقط به یک چهارم نهایی، نیمه نهایی یا حتی فینال لیگ قهرمانان در برابر تیم های مشخصی مثل بایرن یا بارسلونا فکر کنم این کافی نیست، ما نیاز داریم که در این مسیر قدم برداریم.

 

سوپرمن در بخش بعدی گفت:

 

هر کسی به این چیز ها فکر می کند، از کادر فنی تا مربی، رییس باشگاه و بازیکنان. الگری به درستی در حال آزمایش یک فلسفه جدید می باشد چون ما بازیکنان مصدوم زیادی داشتیم و این دلیل آن است که او نمی تواند به طور مستمر از یک روش استفاده کند.

 

بوفون ادامه داد:

 

با این وجود ما باید راه حل های پیدا کنیم تا بتوانیم چیز هایی که در تمرینات در طول هفته انجام می دهیم را به زمین انتقال دهیم. من واقعا به قدرت و توازن در تیم و همچنین مفاهیمی که الگری به ما آموزش می دهد، باور دارم ولی گاهی اوقات به نمایش گذاشتن آنها در زمین کار سختی می شود.

 

پیانیچ:

 

به طور مشخص ما تغییراتی در خط میانی تیم داشتیم و من نمی خواهم در مورد ارزش های فردی بازیکنان صحبت کنم. ما باید راه هایی پیدا کنیم که بازیکنان جدید شکوفا شوند. میرالم می تواند در جریان بازی تفاوت ایجاد کند. او توانایی های شگرفی دارد و ما باید به عنوان یک تیم، او را در بهترین پست و موقعیت قرار دهیم تا بتواند استعداد فوق العاده خود را نشان دهد.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: